Ce sa faci cand esti tras pe dreapta de un politist

Era o zi frumoasa si insorita. Peisajul se desfasura si alerga pe langa geamurile masinii ca intr-un film frumos turnat si drumul, desi sinuos, permitea condusul cu viteza. John calca acceleratia si in timp vira, un politist i-a aparut brusc in fata si l-a somat sa opreasca. John si-a dat seama ca a depasit limita de viteza permisa pentru drumul pe care conducea.

„Prezentati-mi permisul de conducere”, a spus politistul.

„Nu-l mai am”, a replicat John. Mi l-au luat o data cand conduceam sub influenta drogurilor”.

„Aratati-mi talonul”, a continuat politistul.

„Nu-l am”, a spus John, „aceasta masina nu imi apartine. Am furat-o”.

„Masina e furata?”, a intrebat politistul, perplex.

„Exact”, a replicat John. „Dar daca memoria nu ma insala, cred ca talonul este aici in torpedo. L-am vazut imi ascundeam acolo pistolul”.

“Aveti un pistol in torpedou?’

„Bineinteles”, a spus John, inca politicos. „Acolo l-am pus dupa ce am omorat-o pe femeia care era proprietara acestei masini. Cadavrul ei este in portbagaj.”

„ESTE UN CADAVRU IN PORTBAGAJ?!”, a exclamat politistul.

„Bineinteles”, a replicat John.

Auzind acestea, politistul a chemat intariri. Dupa cateva minute, alta masina de politie a oprit la locul faptei si patru politisti au sarit din masina si l-au inconjurat pe John si masina lui. Aratau amenintatori si hotarati. Unul dintre ei, care era in mod evident ofiterul superior, i s-a adresat lui John.

„Prezentati-mi permisul”.

„Bineinteles”, a spus John. „Uitati-l. Este valabil, stiti …”

„A cui este masina aceasta?” a intrebat ofiterul superior.

„A mea, domnule, poftiti si talonul”, a replicat John.

„Puteti sa deschideti usor torpedoul sa vad daca aveti acolo un pistol?”

„Da, domnule”, a spus John. „Dar nu este niciun pistol in el. De fapt, este gol. Nu este nimic in el.”

„Puteti sa deschideti portbagajul?”, a insistat ofiterul de politie. „Mi s-a spus ca este un cadavru in el …”

„Nicio problema”, a spus John. „Puteti sa verificati portbagajul. Este descuiat. Nu este niciun cadavru in el …”

„Nu inteleg”, a spus seful. „Ofiterul care v-a tras pe dreapta a spus ca dumneavoastra i-ati spus ca nu aveti permis, ca masina este furata, ca aveti un pistol in torpedo si un cadavru in portbagaj…”

„A da?”, a replicat John. „Pun pariu ca mincinosul v-a spus si ca am depasit limita de viteza…”

Lasă un răspuns

